zondag 23 juli 2017

Sarah's birthday wishes

Hoi allemaal!

Ondanks de chaos bij ons thuis, kids vakantie en laatste dingen doen aan/in ons nieuwe huis, heb ik het toch voor elkaar gekregen om weer een kaartje te maken. Het scheelde wel dat ik dit lieve stempeltje van Mo Manning een tijd geleden al ingekleurd had dus dat werkt een stuk sneller. Het blijft een uitdaging om alles te combineren en tijd te maken voor de hobby. Maar ik plan tegenwoordig gewoon wat tijd in anders komt het er echt niet van, al is het maar een uurtje in de week. Ik ben zo blij dat ik een hobby heb waar ik zoveel plezier aan beleef en ik merk echt dat ik tot rust kom als ik lekker aan het knutselen ben. Reden genoeg voor mij dus om gewoon tijd te plannen voor ontspanning. Mooi streven toch;))?

Voor deze kaart heb ik aardig wat stansjes gebruikt en ik vond het leuk om het zachte roze met kraft te combineren. Toen Sarah dit meisje op de kaart zag zei ze gelijk: "Mama dat ben ik!!". Haha en inderdaad ze heeft er nog wat van weg ook! Vandaar dat ik de titel van dit bericht er op aangepast heb en deze kaart is voor mij dus extra speciaal ;)).

Fijne avond en leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen!

Liefs,
Wendy

12 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Wendy!
    Dat kraft met roze is erg mooi.
    Hele leuke digi heb je ingekleurd.
    Goed streven van je om even tijd te plannen voor je hobby....al zal dat soms best wel moeilijk zijn zeker nu in de vakantie tijd maar aan de andere kant het is toch ook heerlijk om van de kids te genieten als ze weer na school zijn en het weer wordt slechter krijg je wel weer meer tijd voor je hobby.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Zo schattig de opmerking van Sarah op je kaartje...een speciaal moeder dochter moment....geweldig! Heel herkenbaar
    het knutselen....is goed voor de broodnodige rust hihi Je kleur gebruik en al die gezellige design papiertjes, is weer top!
    Heel lief kaartje is het geworden! Fijne vakantie, voor zover dat gaat naast de klusjes...lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaaaaaaatje Wendy, de stempel zo mooi ingekleurd en roze en Kraft is altijd succes!
    Geniet van je mooie nieuwe huis, de vakantie en zo af en toe de hobby........hier ook op een heel laag pitje, vakantie houden hoort er zelfs voor onze verslaving bij hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Wendy....mooie kleurtjes!
    Succes met de laatste loodjes in je nieuwe huis!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje heb je gemaakt Wendy,
    Wat een lief afdrukje en zo mooi ingekleurd. Goed om hobbytijd in te plannen, ik vind kaarten maken ook heerlijk rustig
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een prachtige kaart Wendy, zooo lief.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Wendy. En wat een leuke reactie van je dochter.
    Groetje Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik smelt helemaal van je mooie kaart Wendy, prachtig gekleurd en zo lief in het roze.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief kaartje! En wat leuk dat Sarah zichzelf erin herkent, maakt het allemaal nog leuker natuurlijk. En dat uurtje in de week: zo belangrijk en heerlijk! Inmiddels vragen mijn kinderen wat minder aandacht en kan ik zo af en toe best lange tijd aan de knutsel, helaas ontbreekt het soms aan inspiratie en ga ik maar weer wat anders doen :) Succes met de laatste loodjes in je nieuwe huis!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk als je zo'n mooi ingekleurd plaatje weer terug vindt. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Het is een mooie combinatie het roze met bruin. Je hebt het echt nodig zo'n knutselmomentje.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen