maandag 3 juli 2017

Crazy about...You!

Hallo allemaal!!

Eindelijk kan ik weer een kaartje laten zien na een aantal drukke maanden. De afgelopen 3 maanden stonden in het teken van verbouwen, verhuizen en heel veel dozen ;)). We hebben ongeveer 10 weken op een vakantiepark gewoond tot ons nieuwe huis klaar was (moest gerenoveerd worden). En wanneer je er dan eindelijk in mag is er nog steeds heel veel werk aan de winkel. Maar het resultaat is dan ook super mooi, we zijn ontzettend blij met ons nieuwe huis! Binnenkort laat ik hier wat foto's zien van ons nieuwe stulpje.

Mijn nieuwe hobbykamer is nu ook redelijk op orde, al weet ik nog niet of het handig werkt maar daar kom ik in de loop van de tijd wel achter. Ik heb dus ook eindelijk weer even heerlijk kunnen knutselen en daar is dit kaartje uitgekomen. Het afdrukje (van wild Rose studio) had ik in het vakantiehuisje al ingekleurd (kon mijn hobby toch niet helemaal loslaten;) met mijn potloden. De tekststempel en de "You"stans (thinlits) zijn van Stampin up.
Ik vind hem zelf wel schattig geworden,dat olifantje is ook zo lief. Waarschijnlijk heb ik een hoop moois moeten missen van jullie blogs en ga dan ook gauw weer een rondje doen.

Fijne avond en bedankt voor je bezoekje!

Liefs,
Wendy

13 opmerkingen:

  1. Goed gewekt Wendy,mooi kaartje heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel begrijpelijk dat je geen tijd had om te bloggen Wendy.
    Je laat een prachtig kaartje zien....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie op mijn kaartje Wendy!
      Wij wandelen inderdaad de eerste dag door Ugchelen.....ik ben benieuwd of ik je zie...haha!
      Groetjes Diny

      Verwijderen
  3. Hey Wendy,
    Zo gezellig dat je er weer bent en zeker weten hebben jullie veel werk verzet, en ben stiekem een beetje nieuwsgierig!
    Leuk als je een paar foto's plaats binnenkort!!! Wat laat je een schattig kaartje zien Wendy, het is een heel mooi totaal plaatje!
    Zeker weten heb je veel gemist, maar ga eerst maar genieten van je nieuwe huis!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie nu in jullie nieuwe huis zitten..... de rust keert langzaam maar zeker terug zullen we maar zeggen;)
    Ben heel benieuwd naar de foto's.... we zijn allemaal Aagje toch?!?!
    Je kaart is echt prachtig Wendy..... hopelijk gaat je nieuwe hobbyplekje je goed bevallen en komen er veel van dit soort schitterende kaart voorbij!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je er weer bent Wendy.
    Superleuke kaart heb je gemaakt!
    Vind deze stempels ook altijd zo mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je er weer bent Wendy!
    Heerlijk om weer je eigen plekje te hebben.
    En weer rust.....
    Je kaart is superschattig en lief!!
    Ik ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe huis ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het grotendeels achter de rug is en het nu naar je zin is.
    Een schattig kaartje heb je gemaakt om weer te beginnen, echt super!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart Wendy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh.. wat SUPERschattig en mooi!! Mooi gekleurd! Lieve kleurtjes, mooi design! Kan me voorstellen dat je het druk hebt gehad! Fijn dat het huis zo mooi is geworden, geniet er maar van, al tijd prettig als alles weer mooi en nieuw is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je er weer bent. Dat was zeker wel even afzien 10 weken in een vakantiehuisje. De kinderen vonden het zeker wel geweldig of niet. Ik hoop dat jij na al het zware werk nu even kan rusten en genieten van jullie nieuwe huis. Heerlijk rommelen in je nieuwe hobbyvertrek om mooie creaties te maken. Je hebt een schatje van een kaart gemaakt, zo lief dat roze met grijs. Welkom terug in blogland ik heb je gemist.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een super lief kaartje Wendy, fijn dat jullie nu weer je vaste stekkie hebben.
    fijne avond veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wag een superlief kaartje! Fijn dat de verhuizing (min of meer) achter de rug is. Nu heerlijk genieten van jullie nieuwe stek, waar het freubelen je vast weer goed zal lukken.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen