zaterdag 23 januari 2016

"Love is in the air""

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een leuke nieuwe challenge van start bij Time for Magnolia. Het thema is: "Love is in the air", dat is niet moeilijk toch?
Ik heb er een lekker zoet kaartje van gemaakt en heb deze schattige "Golden week Tilda" ingekleurd met mijn Prisma's. De bloemen in haar armen heb ik bewerkt met gouden stickles en verder nog wat accenten aangebracht met witte acrylverf.
Ik heb voor deze kaart ook weer mijn nieuwe stansjes van La-la land gebruikt (de bloesem en de doily bovenaan). De hartjes zijn van Cheerylynn en Nelly Snellen en de strik is gemaakt met Creatables van Marianne Design.

Zoals je de laatste tijd van mij gewend bent heb ik weer verschillende chipboard figuurtjes gebruikt ter decoratie. De prachtige hoekjes boven en onder Tilda zijn van Scrapiniec, toen ik erachter kwam dat dit merk nu ook in Nederland verkrijgbaar is was k helemaal blij! Ze zijn in Nederland uitsluitend verkrijgbaar bij Scrap-Unlimited en deze chipboard figuurtjes kun je hier vinden. De elegante sierrand rondom het afdrukje van mijn vorige kaart heb ik hier ook vandaan.
En wat helemaal leuk is is dat ik ben benaderd door Bettina van Scrap-Unlimited om haar designteam te komen versterken. Omdat de spulletjes uit de webshop van Scrap-Unlimited helemaal aansluiten bij mijn stijl vind ik het echt geweldig om hier nieuwe creaties mee te maken. En natuurlijk voel ik mij stiekem ook wel een beetje vereerd hoor...;)). Mocht je net als ik ook van de vintage/shabby chic stijl houden en/of mixed media dan kun je hier je hart ophalen.

Bedankt voor je bezoekje en een fijn weekend!!

Liefs,
Wendy

Magnolia forever - Pretty in pink
Simply Magnoliav- Anything goes
Paradise of Magnolia - Anything but winter

18 opmerkingen:

  1. Wouw bofferd nu zit je helemaal dicht bij vuur, haha Gefeliciteerd met je
    designe plekje bij Scrap Unlimited! Helemaal iets voor jou, als je ziet hoe je die prachtige
    figuurtjes en hoekjes verwerkt op een kaart! Het is weer een top kaart, zo mooi in het roze!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Wat een schitterende creatie en bedankt voor je deelname bij Magnolia Forever.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    DT Magnolia Forever
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met dit thema, zo heerlijk zoet en alles past perfect bij elkaar! Prachtig je nieuwe stansen, vooral die bloesem vind ik schitterend! Super tof dat je bent gevraagd, maar ook terecht, het past echt prachtig op je kaarten en bij je stijl en ik weet zeker dat je hele mooie inspirerende kaarten zult maken voor haar <3

    Fijn weekend nog verder! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Ik ben sinds lange tijd weer terug op blogger!
    Wat een super mooie creatie heb je gemaakt, alles past mooi bij elkaar!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty Wendy. Tilda is adorable and your design is beautifully embellished with fabulous placement of you flowers and dies.
    enjoy the rest of your weekend.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Wendy met je DT schap,deze kaart is prachtig gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat DT schap, veel plezier! Je kaart is een plaatje, mooi afgewerkt en helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Wendy, wow schitterend, en gefeliciteerd met je DT schap, geniet er lekker van.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd en wat ee mooi romantisch kaartje!! echt super lief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Wendy dat je benaderd bent voor een dt-schap bij Scrap-Unlimited, dat gaat je vast goed lukken.
    Deze kaart is ook weer een snoepje om te zien vind ik. Mooie stansen en een mooi ingekleurde Tilda in die zoete kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wendy,
    Dit is wel weer zo'n topper van je helemaal te gek in het roze.En dit blijft ook een van mijn favo's hoor!En leuke stansen heb je er op verwerkt.En gefeliciteerd dat je door Bettina uitgekozen bent voor haar designteam te werken gaaf hoor het is je van harte gegund.Ik wens je heel veel plezier daar.

    lieve groetjes Nit@xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So stunning! Love every details in your card. Thank you for participating at Magnolia Forever challenge.
    Sai Jirawadee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a delightful card..love the color concept and style . Thank you for joining us at Magnolia Forever Challenge. Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GEWELDIG mooie kaart Wendy!
    Mooie kleurencombi en prachtige details!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is prachtig (what's new?!), super romantisch natuurlijk en dat komt door alle prachtige details, je mooie stempel en de opbouw van je kaart. Ik kan dus wel begrijpen dat je gevraagd bent om het team van Scrap-Unlimited! Superleuk voor je, ik hoop dat je je heerlijk mag uitleven met hun materialen. Wordt voor ons weer veel kijkplezier.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart heb je gemaakt, en helemaal Pretty in Pink! Leuk dat je meedoet met de challenge van Magnolia Forever.
    Groetjes Esther DT MF

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks for entering your stunning creation at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een plaatje!!!! Supermooie kaart Wendy....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen