maandag 25 november 2013

Season's greetings

Hallo lieve bloggers!

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn vorige kaart, dank jullie wel! Hier krijg ik nu echt energie van! Ik ben van de week weer druk bezig geweest met mijn kerstkaartjes en ik wil jullie vandaag graag deze tag laten zien. 


De basis is van wit aquarelpapier en ik heb weer aardig wat stansjes gebruikt van o.a. Sizzix, Joy Crafts, Cheerylynn en Spellbinders. 
De tag heb ik bewerkt met witte embossing enamel, acrylverf, Snowtex en wat Frantage hier en daar. De sterretjes die Tilda in haar hand heedt heb ik bewerkt met gouden Stickles.



Ben blij dat ik weer een kerstcreatie af heb hoor en nu weer op naar de volgende! Moet zeggen dat ik de smaak nu wel een beetje te pakken krijg. Ik wens jullie allemaal een hele fijne week en bedankt voor je bezoekje.

Liefs,
Wendy

Time for Magnolia - embossing 
Addicted to stamps - embossing 
Wild orchid Challenges - Snowflakes
Dutch Magnolia lovers - Winter creatie
DivasbyDesign - Make it pretty
TildasTown - Frosty fun
Fussy and Fancy - cream and brown

47 opmerkingen:

  1. Wat een beeldige tag Wendy! Zo sfeervol is het. Prachtige stansen heb je weer gebruikt. Een heel mooi geheel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je leuke reacties krijgt, is heel normaal hoor Wendy:)!!! Want wow wat maak jij geweldige creaties, jou stijl is zo super en deze is er weer eentje hoor!!! Geweldige details!!! Topper!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Wendy, wat een schitterende tag zeg, mooi van kleur en heel elegant.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is dit ook alweer mooi, geweldige mooie details en de kleur vind ik ook al zo mooi. Er is veel te zien en je hebt ook oog voor details, een schitterende creatie weer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer eens iets anders dan een kaart! Heel mooi gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende creatie!! prachtig.
    en wat een leuke foto van je kinderen. knap dat je nog tijd vindt/hebt om nog te freubelen.
    super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Wendy, mooie kleuren!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een hele mooie tag Wendy. Ik vind je creaties super mooi!
    Xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Als ik op jouw Blog kwam valt mijn oog ook meteen op de foto van de kinderen, wat een schatjes.. Je tag ziet er prachtig uit, mooi ingekleurd, leuk het bolletjesband en mooie toef bovenaan , met de dennenappeltjes..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww wat een schitterende prachtige tag heb je gemaakt, heel warm en sfeervol, prachtige kerstversiering. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige tag laat je ons zien Wendy
    het is weer genieten

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai dinnetje! Nou jij bent echt goed op dreef zeg! Helemaal super weer. Prachtig deze mooie zachte kleurtjes, erg mooie mallen/stansen heb je gebruikt, alles past weer zo mooi bij elkaar, je raakt weer niet uitgekeken! Super kleurwerk ook! Ben al weer benieuwd naar je volgende kunstwerkje! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi geheel Wendy. Prachtig met al die mooie stanzen en een superleuke kleurencombinatie.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie tag, echt schitterend, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw Wendy, ik kijk mijn ogen weer uit, wat heb je dit super de supermooi gemaakt, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie tag, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwie wat een gaaaaaf kaartje! Super mooi de kleuren en alle vreselijk leuke details!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh super mooi en heb er voor de rest gewoonweg geen woorden voor! Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ben nu even sprakeloos, want wat is dit schitterend zeg!!
    wat ben jij super creatief en wat een prachtige opbouw van alles.
    mijn complimenten en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart en hoe gaaf heb je het embossing verwerkt en al die stansen! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge en Duymelot maandwedstrijd! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mmmmm, vreemd, ik je heb je vorige kaart gemist terwijl ik wel geblogd heb vorige week......dat doet blogger wel vaker bij mij. Vervelend. Maar hier ben ik hoor, gelukkig laat blogger je blog nu wel zien in mijn leeslijst. Tis er weer een om door een ringetje te halen Wendy!! Er valt weer heel wat moois op te zien. Leuk om een klok als basis te gebruiken. Ik heb trouwens de paspop van Tim Holtz, die ik bij jou gewonnen heb, gebruikt op een gepimpt houten harten doosje........Zooooo leuk!! Eindelijk...hahahahhah!! Een fijne dag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een topper, super mooi gemaakt
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is een pronkstuk, zo mooi!! Meid, wat een werk heb je hieraan als je al je kerstkaartje zo maakt, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OOO WOW Wendy dit ziet er weer schitterend uit het zijn gewoon prachtige werkstukken in plaats van een kaartje of tag. Toppie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een schitterende tag heb je gemaakt een plaatje.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schitterende tag Wendy. Er is weer zoveel moois om naar te kijken. Super hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een schitterende tag! Super mooi gemaakt in mooie kleuren en met prachtige details! Een kunstwerkje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Love love love your creation!!! great colours and stunning dies!! :)

    Thank you for sharing with us at Tilda's Town this week

    Hugs
    Cinzia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is gorgeous! Very elegant and detailed! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fantastic card, design and so many fabulous details to look at.Thanks for joining us at Tilda's Town. Hugs, Babi.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterend Wendy zo lekker shabby, sfeervol, romantisch vintage!!! er is zoveel moois op te zien ik hou hier heel erg van!!
    Mijn laptop doet het gelukkig weer en ik denk dat ik nu weer een beetje bij ben met bloggen!
    Heel fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wowww wat een beauty Wendy, wat heb je geweldige details toegepast en het match zo geweldig met elkaar!!! Leuk dat je meedoet met de ATSC challenge, succes!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hééééél erg gaaf, Wendy! Het is echt een geweldig mooie tag geworden. Een genot om naar te kijken!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. schitterend is deze tag k ben nu al een heel eind met kaarten mijnenergie is nu een klein beetje op na 90 kaarten hihi groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk zo in de vorm van een bel! Prachtige versiering zo helemaal, zeg! Dat kun je echt gewoon als kerstversiering aan de muur hangen, super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow Wendy, wat is dit weer schitterend geworden. Die witte enamel geeft het een prachtige sfeer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow this is exquisite! Thanks for joining us at WOC this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Wendy , wat een gave tag is dit !! Wat een prachtige details heb je aangebracht .... Bedankt voor het meedoen bij TFM en DML. groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Congratulations on your Top 5 pick at Fussy and Fancy "Cream and Brown"!! This is just STUNNING!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dit ziet er weer geweldig mooi uit Wendy, bedankt voor je deelname bij DML dit keer. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jij maakt ook echt het ene juweeltje na het andere!
    Als het in je genen zit heeft Sarah straks mooi mazzel!
    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. WOW this is beautiful and so creative! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen