maandag 27 mei 2013

Princess Pea Tilda


Hallo lieve bloggers!

Hebben jullie een goed weekend gehad? Ik ben de laatste tijd wat druk geweest dus het heeft even geduurd voordat ik weer een kaartje kon plaatsen.
Dit kaartje heb ik gemaakt met een mal van Go Kreate en DP van Marianne Design "Beach House" .
Deze lieve Princess Pea Tilda heb ik weer ingekleurd met mijn Prisma's en haar op een mal van Spellbinders gezet. Het randje bovenaan is de mooie mal van Marianne design "Anja's vintage decorations" .
Het vogeltje had ik al heel lang in huis maar eigenlijk nog nooit gebruikt maar vond het wel erg leuk passen bij deze kaart. Zo vind je nog eens wat terug in je scrapkast...haha. Het is schande maar ik betrap mijzelf er op dat ik soms niet eens meer weet wat ik precies heb.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen, swirls, kant, parels, aquarelverf, distressinkt, Frantage en een charm.

Ben in de 7e hemel want ik zag dat ik met mijn moederdagkaart de challenge van De Creatieve Zebra heb gewonnen en met mijn "Congratulations" kaart ben ik in de top 3 beland van Inky Chicks. Dat zie ik toch als een compliment en vind het super leuk!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het langskomen en wens jullie een hele fijne week!
Tot blogs!

Liefs,
Wendy

7kids challenges -embellishments
Charisma Cardz - here come's the summer
Dutch dare- flutterby butterfly
ABC - N for not just 1
Fussy and Fancy - pearls and lace
YMAM - Alles mag

33 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart! Ik vind alle details zo mooie en goed bij elkaar kloppen!!! Daar hou ik van ;-) Nog zo iemand die daar op let, hihi

    Je zou met dit kaartje ook nog mee mogen doen met de challenge van AnMaCreatief! De challenge is 'metaal' en met je charm zit je helemaal goed ;-)

    Liefs Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijs en je top 3 nominatie, geweldig. Ik zag net je creatie al voorbij komen maar moest toch nog even hier kijken hihi, hij is echt schitterend gemaakt, wat een bjoetie.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Wendy, echt geweldig mooi. En die vogel die is werkelijk schitterend zeg.
    Gefeliciteerd met het behalen van de challenge en de top.....
    Waarom doe je ook niet gezellig mee met ons YMAM, daar is de challenge alles mag.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dikke proficiat met je gewonnen kaarten Wendy!! Dit is ook weer een winnaar. Schitterend zeg, al die mooie mallen en andere schitterende details. Een lust voor het oog. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi kaartje Wendy.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai meis, als eerste van harte gefeliciteerd met je prijzen! Super leuk hoor! Je creaties zijn dan ook altijd schitterend.
    Ook deze kaart is weer een beauty, super mooi de kleurencombinatie en het vogeltje past er inderdaad heel goed bij. Ik denk dat we het allemaal wel eens hebben hoor...oja! die had ik ook nog! hihi!
    Een heel fijne week gewenst!
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een mooie kaart.Een plaatje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Weny,
    Proficiat met het winnen van de challenge, met je moederdag kaart.
    En je top 3 plekkie, heel leuk altijd weer, en ja ik herken dat ook (schaam)dat je soms niet meer weet wat je allemaal hebt, we hebben ook zo veel! Maar door het bloggen komen er weer dingen boven tafel, want dan denk ik o,ja dat heb ik ook nog. En dan nu je kaart, je hebt schitterende materialen en mallen gebruikt op je kaart en ik vind het absoluut een BJOETIE!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtiggg, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh wowww Wendy,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk kaartje.
    Leuk model en super mooi bewerkt.
    Prachtig van kleur ook zo bij elkaar.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart weer. Prachtig in de blauwe tinten. En je kleurwerk is zoals altijd weer fantastisch.
    Gefeliciteerd met al je prijsjes. Leuk is dat hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, Wendy.
    En gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Wendy! Leuk zo met die vogel.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy,gefeliciteerd met het winnen van een plaats een en drie,knap hoor,dit is ook weer een plaatje(ik hoop alleen dat ze geen blauwe billetjes krijgt van die parel...hihi,flauw he..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je meedoet Wendy met YMAM.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit weer helemaal schitterend Wendy, ziet er zo mooi uit, echt een beauty, top. Gefeliciteerd met je gewonnen kaartjes, super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awesome summery card!
    Thanks for joining us at charisma!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt: alles past zo goed bij elkaar! De vogel is hartstikke gaaf om te gebruiken, maar je moet er wel de geschikte kaart voor hebben. En dat is dit :). Leuk dat je in de prijzen bent gevallen: gefeliciteerd!
    En ja, ook ik weet echt niet wat er allemaal in de kast ligt. Af en toe ruim ik weer eens vreselijk op en kom dan van alles tegen met een groot 'o ja, dat had ik ook nog' gehalte. Nou ja, dan is het net of je weer iets nieuws hebt, leuk toch? Fijne dag!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dit weer een supermooie kaar Wendy!! TOP!!
    Gefeliciteerd met het behalen van de TOP 3 en winnaar van de challenge :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dit is schitterende kaart. mooie details.
    en gefeliciteerd met je gewonnen kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fantastische kaart Wendy. Jij bent supergoed bezig. Ik zie je naam overal opduiken...leuk! Fijn dat je meedoet aan de challenge van YMAM, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. SCHITTEREND , Wendy , en ik zie dat je ook met de fragments heb gestrooid, wat een prachtig effect geeft dat toch he?
    maar je in kleuring vind ik ook super.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thanks for a nice share you have given to us with such an large collection of information. Great work you have done by sharing them to all. simply superb. Indian pickles

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous:) love it! thanks for joining us at the fussy and fancy challenge x
    Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This card is gorgeous, I love all the beautiful details! Thanks for joining us at ABC Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Na de vakantie nu toch maar eens de blogs bezoeken:) Wat heb je er weer een beauty van gemaakt, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg !
    Gezellig dat je meedoet bij YMAM.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Your coloring is fabulous and the details are amazing!! Thank you for joining in the 7 Kids College Fund Challenge! Hugs, Rosie

    BeantwoordenVerwijderen