zaterdag 5 januari 2013

Criss Cross...




Hallo Allemaal!

Om te beginnen wil ik jullie allemaal nogmaals een heel goed, gezond en creatief 2013 wensen! Dat we maar weer veel van elkaars creaties mogen genieten.
Vandaag wil ik jullie graag een criss cross kaartje laten zien. Ik wilde dit model kaart al heel lang maken en ben er nu eindelijk eens voor gaan zitten. Voor de basis van de kaart heb ik wit en roze cardstock gebruikt en kraftpapier. Het designpapier is van Crafty Secrets en ik heb de randen bewerkt met distress inkt.
De Magnoliastempel is speciaal ontworpen voor Doe@Ding, deze heb ik gekregen tijdens de Doe@Ding-dagen in Spijkenisse. Ik heb toen een erg leuke workshop gevolgd van Monique en Angela en daar kreeg je deze super schattige stempel bij. Ik heb Tilda ingekleurd met de Prisma's en de bloem bewerkt met stickles.
De swirls zijn stansjes van Crealies en voor de rest heb ik stanzen gebruikt van Spellbinders.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met kant, bloemen, parels, veertjes en een parelpin.
Ik zie dat het langzaam aan weer wat drukker wordt in Blogland, waarschijnlijk is iedereen weer een beetje bijgekomen van de feestdagen. Wij hebben inmiddels de kerstversiering ook weer opgeruimd en dat is toch ook wel weer lekker.

En dan vind ik het leuk om  jullie nog even te laten weten dat ik met onderstaand kaartje in de top 3 ben gekomen van Creative Inspirations en in de top 3 van 7 kids college fund challenge blog!
Nou dat vond ik wel een verrassing hoor en ben er stiekem wel een beetje trots op....


Allemaal een heel fijn weekend verder en ik kijk weer uit naar jullie reacties!

Liefs,
Wendy

The Dutch Magnolia Chickies - Alles mag (challenge 36)
Magnolia Down Under Challenges - Anything goes (challenge 178)
Bearlymine Challenges - Something old and something new (challenge 67)
Craftycreations - Anything goes
Tilda's town - Anything goes (challenge 34)




49 opmerkingen:

  1. Sorry, kon geen reactie achterlaten.

    Gefeliciteerd met je top-3-plekken! Het was ook een fantastisch kaartje! Deze mag er ook zijn. Lief is ie. Ik wens jullie ook het allerbeste voor 2013. Dat het maar een bijzonder jaar mag worden ;-)

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook nog de aller beste wensen voor 2013!
    Wat een schitterend kaartje Wendy,super mooi geheel!!
    gefeliciteerd met je top 3 plaatsje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wendy, ook voor jou en iedereen om je heen natuurlijk alle goeds voor 2013!
    Ook van harte met je top 3 notering, het is dan ook een schitterende kaart.
    Net als deze prachtige kaart trouwens, wat is die weer mooi gemaakt zeg. Prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy, je kaartje is super. Erg mooi gedaan en wat leuk dat je met je vorige kaart zoveel mooie reacties hebt gekregen. Logisch dat je daar een beetje trots op bent hoor, dat mag ook wel. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je mag zeker trots zijn op jezelf hoor, wat schitterend toch???.
    Deze kaart die je hebt gemaakt is ook een snoepie, kleine tip, let je op de volgende challenge bij YMAM, daar past ie zeker.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat een mooie kaart.
    en gefeliciteerd met het 2 keer behalen van de top 3 met uw andere schitterende kaart.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend is je criss-crosskaartje Wendy!! Het blijft een leuk model.
    Super dat je 2x in de top-3 staat.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wendy,
    Gefeliciteerd met je dubbele top 3-nominatie! Ik vind dat je zulke mooie kaarten maakt. Romantisch en altijd even netjes afgewerkt. Ook de criss cross kaart van vandaag is weer een plaatje! Heel mooi met alle op elkaar afgestemde details. Ik zie dat je daarmee aan verschillende challenges deel neemt. Daar moet toch echt een prijs uit voortkomen!
    Fijn weekend,
    groetjes van Judith

    PS: Nog vier weekjes (officieel), spannend... (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wendy,

    Prachtige kaart en proficiat met de top 3.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart Wendy!!
    Gefeliciteerd met je top 3 plaats, daar mag je zeker trots op zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Wendy,een dubbele top drie notering!! Je mag er trots op zijn,je kaart is erg mooi evenals deze,wat een beauty en mooi tot in alle details,dit is genieten hoor...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een geweldig kaartje gemaakt! Ik ben zelf helemaal weg van roze, en die stempel is echt heel uniek van Tilda.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook voor jou en je gezinnetje de beste wensen!
    Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Helemaal toppie hoor. Proficiat met je top3 noteringen; helemaal verdiend hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW so beautiful, I love the feathers you added:-) Thanks for playing along at MDUC
    Hugs
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    gefeliciteerd met je top 3 plek, het kaartje is ook wel heel mooi.
    voor jou ook de beste wensen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief kaartje, jij ook een heel gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super lief en romantisch kaartje heb je ervan gemaakt. Heel mooi ingekleurd. En wat mij betreft hoef je niet stiekum trots te zijn, maar mag dat openlijk, je maakt dan ook supermooie kaartjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een prachtige kaart Wendy.mooie kleurtjes.en Gefeliciteerd
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Wendy,
    Samen met je man en lieve zoontje Lucas wens ik je n heel om, gezond en gelukkig 2013 toe!
    Wat n prachtige criss cross kaart heb je gemaakt.
    Ook de top drie kaart is super, het verdiende n plekje in de top 3.
    Liefs en groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je top 3, altijd leuk om te zien!!! En wat laat je weer een schitterende kaart zien, ook geweldig mooi ingekleurd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een mooie, romantische kaart! Prachtig papier heb je gebruikt, ik ga er meteen naar op zoek! Verder ook een lief Tilda en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, Ta carte est vraiment superbe. Toute douce! J'aime beaucoup les détailles que tu as mis.

    Bravo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt! Tilda is echt geweldig en supermooi ingekleurd. De details heb je weer heel mooi gebruikt, helemaal af! Gefeliciteerd met je beide top 3 plaatsen, en daar mag je zeker trots op zijn!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi, lief roze kaartje! En gefeliciteerd met je top 3 notering!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig crisscross kaartje. Hij ziet er geweldig uit! Van Harte met het behalen van 2 top drie plaatsen! Dat is leuk het nieuwe jaar beginnen:-) xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een beauty!! prachtig versierd en van kleur.
    super!!
    gefeliciteerd met je nominaties!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wendy , wat een prachtige romantische kaart is dit ! Leuk dat je meedoet bij Tilda's Town. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtig kaartje en gefeliciteerd met je top 3 nominatie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow what a beauty!! Such a gorgeous image and yummy detail! Thanks for joining us over at BMC's love Chanelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit is weer een toppie kaart Wendy!!! Prachtige vorm en kleuren.... proficiat met je top 3 plekjes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hee meis, wat een top creatie weer! Ik vind je kleurwerk zo super geworden met deze potloden! Je hebt echt helemaal jouw ding gevonden, leuk hoor! Van harte met je behaalde top 3 noteringen, daar mag je best trots op zijn hoor!! Het is toch een stukje waardering voor de prachtige creaties die je maakt.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een plaatje is dit! Erg mooie kleuren, lekker romantisch, en die bloem is leuk zo me wat glinster! Ik zie nog 28 dagen staan aan de rechterkant. Spannend! Succes met de laatste loodjes!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. lieve creatie, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schatje! Ik ben dol op roze. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart, en zo mooi van kleur!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een liefje! Gefeliciteerd met je top drie plaats!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je kaartjes hebben weer een hoog wow gehalte. Gefeliciteerd met je prijs!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wow, wat maak je toch prachtige en exclusieve kaarten meisje.
    dit is een plaatje van een kaart.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart. Dit modelletje blijft leuk. Bedankt voor je bijdrage bij de DMCC. Nog gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Wendy, je criss cross kaart is super schattig. Heel mooi gemaakt in heerlijke kleuren. En gefeliciteerd met je 3de plek. Helemaal verdiend. het is een erg mooie romantische kaart geworden. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wauw schitterende kaart heel romantisch
    bedankt voor het meedoen met DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Wendy,
    Via het blog van de week bij de creatieve zebra ben ik bij je terecht gekomen.
    En ik moet zeggen...... helemaal terecht dat jij blog van de week bent.
    Wat een prachtige creaties heb je gemaakt zeg.
    Ik ben ook helemaal fan van de Magnolia's. Ben ook maar meteen volger bij je geworden, dan kan ik nog eens langswaaien voor wat inspiratie.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Schitterende creatie!!!
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Succes en een fijne zondag!
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Wendy Gefeliciteerd met je prijs, ik kwam eens kijken hier omdat ik je creatie zo mooi vind en ben meteen je volgster geworden.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik was op zoek naar je kaartje dat je nog maakte voor ons blog bij DMCC.
    Het werd op 23/01 gepubliceerd.
    Gewoonweg prachtig!! Schitterende creatie!!
    Ik had een nieuw blog bericht verwacht, maar vind het niet .
    Niet vergeten hoor van dit te plaatsen!!
    Fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Tja meis, die prijs kon niet uitblijven; gefeliciteerd!
    Het ziet er weer geweldig uit!

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen